close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים עורך דין רשלנות רפואית

מערכת שורשכט אלול, תשפ18/09/2020

אמרה מפורסמת גורסת שאין כמו הבריאות. ככל שהזמן עובר, הנכונות של האמירה הזאת מוכחת שוב ושוב על ידי המציאות

תגיות:
אחת האמירות הנפוצות והנכונות ביותר, גורסת שאין כמו הבריאות. ככל שהזמן עובר, הנכונות של האמירה הזאת מוכחת שוב ושוב על ידי המציאות. כאשר הבריאות של אדם נפגעת כתוצאה מתהליכים טבעיים, הדבר כואב אבל מקובל. אבל כאשר הפגיעה בבריאות נובעת מרשלנות רפואית, הדבר מקומם מאד. זאת, בעיקר לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות שאמורות להפחית בצורה ניכרת את הסיכויים לפגיעה בריאותית עקב רשלנות רפואית. מהי בדיוק רשלנות רפואית? מה צריך לעשות כשמתברר שפגיעה בריאותית
נוצרה בגלל רשלנות כזאת? איך בוחרים עורך דין רשלנות רפואית איכותי? בשורות להלן נעסוק בבעיה כואבת ובדרכים הנכונות להתמודד איתה.

רשלנות רפואית – מה זה בעצם
ההגדרה המקובלת לרשלנות רפואית, גורסת כי הרשלנות הרפואית הינה מצב שבו אדם או קבוצת אנשי מקצוע בתחום הרפואה המבצעים הליך רפואי באדם אחר, סוטים בעת הטיפול מרמת הזהירות הסבירה. אם כתוצאה מהסטייה הזאת מרמת הזהירות כאמור מתרחשת פגיעה רפואית משמעותית במטופל, יכול בהחלט להיווצר מצב שבו המטופל או באי כוחו, בהעדר יכולת מצידו לעשות כן, יגישו תביעה כנגד הרופא או הרופאים שהיו מעורבים בתהליך הרשלנות שגרם לנזק. למרבה הצער, לא חסרות דוגמאות של רשלנות רפואית, החל מרשלנות רפואית בלידה וכלה ברשלנות בהליך רפואי, שגרמו לנזרים בלתי הפיכים למטופל. עם זאת, על מנת להגיש תביעה כדאי מאד להסתייע בעורך דין המכיר את התחום ויכול להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור התובע או התובעים.

איך לבחור עורך דין מומחה בתחום רשלנות רפואית
עורך דין המטפל בנושאים של רשלנות רפואית, חייב להיות איש מקצוע המתמצא בתחום ויכול לסייע לתובעים להשיג את התוצאות הטובות ביותר. נכון להיום, עדיף לשכור את השירותים הטובים של עורך דין המכיר את הנושא הספציפי שלגביו הוגשה התביעה ויש לו ניסיון בתחום. זאת, משום שרק עורך דין מנוסה מכיר את הניואנסים הקטנים ואת ההבדלים הבלתי מובנים לעין בלתי מנוסה בין טיפול נכון לבין רשלנות רפואית. בנוסף למומחיות של עורך הדין, חשוב שישרור אמון מוחלט בין הצדדים. זאת, משום שבהעדר אמון מוחלט עלולות לצוץ במהרה מחלוקות משמעותיות שיכולות להשפיע על התביעה. עו"ד אלי מאור הוא אחד מעורכי הדין האמינים ביותר בתחום ויש לו ניסיון משמעותי ומוצלח בייצוג לקוחות במגוון מקרים של רשלנות רפואית. אם יש לכם עניין להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית, זה בהחלט המקום הנכון עבורכם. צרו קשר בהקדם ועשו צעד ראשון בדרך להשיג פיצוי הולם על הנזק שנגרם לכם או לאנשים היקרים לכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה